- Web sayfalarında: Logo ihtiyacı karşılandıktan sonra dijital dünyada varolmanın en önemli adımı web sayfasına sahip olmaktır. Sunulan ürün, hizmet veya markanın yayılmasının en hızlı yolu online ortamlarda varlık göstermesidir. Online ortamda oluşturulan ilgili bütün alanlarda logoyla beraber sunulan marka kısa sürede büyük bir bilinirlik elde edecektir.
- Kartvizitlerde: Profesyonelce hazırlanmış bir logoyla tasarlanan kartvizit markayı ve kişiyi başarıyla temsil ederken konferans, toplantı gibi etkinlik ortamlarında hem tanıtım hem de prestij açısından önemli bir güç kaynağı olacaktır.
- Ambalajlarda: Markanın sunduğu ürünlerde kullanılan renkler ve fontlar da markanın kurumsal kimliğiyle bütünlük sağlamalıdır. Bütün tasarımın en önemli öğesi ise logodur. Ambalajlarda, üretimi yapan markanın yer alması güvenirlik ve bilinirlik olgularında fark yaratacağı gibi ambalaj tasarımını daha uyumlu ve şık bir hale getirebilir. Ürünün markanın önüne geçtiği bazı durumlarda ise ürünün üzerinde yer alan logo markanın gelişimine büyük katkı sağlayarak pazarlama aşamasında kuruma büyük getirileri olacaktır.
- Online Dökümanlarda: E-Postalar, sosyal medya kapakları, adwords reklamları gibi online olarak varlık gösterilen her alanda web sayfasında olduğu gibi logoyu açık ve anlaşılır bir şekilde kullanmak, müşterilerin veya iş ortaklarının markaya aşina olarak güven duymasını sağlar.
- Etkinliklerde: Standlar, afişler, bannerlar, broşürler gibi etkinlik alanlarında kullanılan basılı materyallerde de en büyük reklam aracı logodur. Marka hakkında kısa ama yeterli bilgiyi vererek hedef kitleyi çekmek amacıyla kullanılan logolar, böyle kalabalık ortamlarda rekabet avantajı olarak markayı görünür kılar.
- Diğer Alanlar: Basılı ya da dijital ortamlarda markanın varlık gösterdiği ya da sahip olduğu bütün ürün ve hizmetlerde logonun kullanılması doğru bir pazarlama stratejisinin uzantısıdır.