Logo Tasarım

Güçlü bir kurumsal kimlik tasarımı ile müşterilerin ilgisini çekebilir ve marka adınızı da bu şekilde güçlendirebilirsiniz.

Logo Tasarım Hizmeti

Logo tasarımı; bir ürün, hizmet ya da kurumun imzası niteliğini taşımaktadır. Kurumsal kimlik sisteminin en önemli unsuru olan logo, markalaşmanın ilk adımı olarak sayılmakla beraber bilinirlik ve itibar açısından da en önemli gereksinimdir.

  • Logonuz Sade Akılda Kalıcı Bir Tasarım Mı Olmasını İstiyorsunuz ?
  • Logonuz Vermek İstediğiniz Mesajı Anlatıyor mu?
  • Özgün Logo Tasarımınızla Rakiplerinizden Bir Adım Önde olun.

Logo Tasarım Süreçleri

Etkileyici ve akılda kalıcı bir logoya da sahip olmanıza yardımcı olmak isteriz. 

Araştırma

Logo, marka için yaratılmak istenilen ilk izlenimin başlangıç noktasıdır. Müşterilerin ilk gördüğü ve marka hakkında ilk izlenimlerinin oluştuğu noktada markayı temsil eden tek öğe logodur. Bu kadar önemli bir öğenin markaya uygun ve etkili bir temsil yeteneğinin olduğundan emin olunmalıdır. Girilen sektörel rekabet ortamında iyi bir logonun varlığı büyük bir avantaj sağlar.

Next Process

Rakip Analizi

Sadece logo tasarımında değil, bir şirketin kurulmasından itibaren her aşamada ve her üründe rakip şirketlerin izlediği yollar gözden geçirilmeli, başarıları ve başarısızlıkları analiz edilmelidir.

Next Process
kurumsal-kimlik-mail-imza

Prototipleme

Monogram, logotype, amblem, abstract logo gibi farklı tiplerdeki logo formlarından en uygun olanının seçilerek uygulanması markayla bütünlük oluşturması açısından büyük önem taşır.

Next Process

Renklerin seçilmesi

Renkler farklı alanlarda farklı anlamlar ifade eder. Her sektörün kendine göre bir renk skalası olmakla beraber sektörün renklerinin dışına çıkmak her zaman kötü sonuçlar doğrumaz. Farklı ama yaratıcı bir tasarıma sahip olan logo renk kriterlerine uymasa bile başarılı olabilir. Renklerin sektörel ya da duygusal anlamları göz önüne alınarak ya da markaya uyumlu bambaşka renkler seçilerek tasarım yapılabilir. Logoda kullanılacak ana renklerin yanında kurumsal kimlikte belirtilen tamamlayıcı renkler de markanın bütünlüğüne aykırı olmamalıdır.

Next Process

Logonuz Hazır

Renkler farklı alanlarda farklı anlamlar ifade eder. Her sektörün kendine göre bir renk skalası olmakla beraber sektörün renklerinin dışına çıkmak her zaman kötü sonuçlar doğrumaz. Farklı ama yaratıcı bir tasarıma sahip olan logo renk kriterlerine uymasa bile başarılı olabilir. Renklerin sektörel ya da duygusal anlamları göz önüne alınarak ya da markaya uyumlu bambaşka renkler seçilerek tasarım yapılabilir. Logoda kullanılacak ana renklerin yanında kurumsal kimlikte belirtilen tamamlayıcı renkler de markanın bütünlüğüne aykırı olmamalıdır.

Next Process

Teknoloji haberlerinden haberdar olmak için
bültenimize kaydolun!